Հայոց լեզու

Թվական

1. Փակագծում տրված բառերը գրի՛ր կետերի փոխարեն՝ դնելով պահանջված թվով:

Աշխարհում մոտ հազար երեք հարյուր ժողովուրդ (ժողովուրդ) կա: Այդ հազար երեք հարյուր ժողովուրդները (ժողովուրդ)  խոսում  են մոտ երեք հազար լեզվով:  Կան լեզուներ, որոնցով տարբեր ժողովուրդներ են խոսում: Օրինակ, Անգլիայի, ԱՄՆ-ի, Կանադայի, Ավստրալիայի, Նոր Զելանդիայի քաղաքացիները հիմնականում անգլերեն են խոսում, Լատինական Ամերիկայի բնակչության մեծ մասը, բացառությամբ բրազիլացիների, իսպաներեն է խոսում: Սակայն ավելի հաճախ հակառակն է լինում. մի երկրի ժողովուրդը մի քանի լեզվով (լեզու) է խոսում:  Սուդանում, օրինակ, հարյուր տասնյոթ լեզու գործածվում(գործածվել):  Կոնգոյում հինգ հարյուր լեզու (լեզու) կա:  Դաղստանում մոտ մեկ միլիոն մարդ է բնակվել (բնակվել),  և այդտեղի մեկ միլիոն բնակիչները խոսու են (խոսել) ավելի քան վաթսուն լեզվով:

2. Փակագծում տրված բառերը գրի՛ր կետերի փոխարեն՝ դնելով պահանջված թվով:

1940 թվականից ԱՄՆ-ում գրանցվել է հազար ութ հարյուր քսանչորս հրդեհ (հրդեհ): Ամեն տարի կրակը ոչնչացնում է իննից տասը միլիոն հեկտար(հեկտար)անտառներ(անտառ): Մեկ տարում այրված փայտանյութի արժեքը կազմում է համարյա հիսուն միլիոն դոլար(դոլար):

Աշխարի ամենամեծ պատկերասրահը Սանկտ Պետերբուրգի Էրմիտաժն է: Այնտեղ արվեստի  ավելի քան երեք միլիոն ստեղծագործություններ(ստեղծագործություն) են ուցադրել(ցուցադրել): Այդ թանգարանի բոլոր երեք հարյուր քսաներկու դահլիճները (դահլիճ) նայելու համար մարդ շուրջ քսանհինգ կիլոմետր (կիլոմետր) ճամապար է  անցնում:

3. Փակագծում տրված բառերը գրի՛ր կետերի փոխարեն՝ դնելով պահանջված թվով:

Այն ժամանակ Լեհաստանում ապրիլ (ապրիլ) հարյուր տասնինը վայրի ցլեր (ցուլ ) … (որ) չորս պահվելով (պահվել) փորձատեսությունում ,  յոթը՝  կենդանաբանական  այգիներում,  իսկ հարյուր ութ ցուլ(ցուլ) կա՛մ արգելանոցներում ապրել (ապրել), կա՛մ ազատ արածել(արածել)՝ որտեղ որ պատահեր,  բայց և անտառային  նախարարության մշտական հսկողության տակ (եմ):

Իսկ առաջներում, երբ անտառի թավուտներում արածել(արածել) ավելի քան հազար հինգ հարյուր ցլերից(ցուլ), ոչ մեկը չէր հետևում նրանց: Միայն Ուզանդայի Մյավա  թերակղզում իննսուն գետաձիերի(գետաձի) ավելի քան հարյուր  խոտաճարակ խոշոր (կենդանի)  են ապրում

գրականություն

Ա՛խ, ես երանի

Կարդա՛ բանաստեղծությունը.

Ա՛խ, ես երանի

Կայծակ լինեի,

Որոտ-ճայթյունով

Մըռայլ ամպերից

Ժայթքեի ըմբուսո,

Զարկեի ուժգին,

Պատռեի խավար

Կամարը երկնի,

Ցույց տայի մարդուն

Գաղտնիքը վերին,

Որ տեսներ՝ այնտեղ

Ի՞նչ բան կա ահեղ,

Կամ Ո՞վ է նըստած

Եվ ո՞ւր է Աստված…

 Բացատրի՛ր բառերը՝ որոտ, ըմբոստ, ահեղ, զարկել։ 

որոտ-ամպրոպի ժամանակ հնչող ձայն

ըմբոստ-հակառակվող

ահեղ-ուժեղ,մեծ

զարկել-հարվածել

Ի՞նչ տրամադրություն է արտահայտում բանաստեղծությունը։ 

Ոգևորվածություն

Շարադրություն գրի՛ր ,,Երանի ես…,,վերնագրով: 

<<Երանի ես սա>>,<<երանի ես դա>>,<<երանի ես կարողանայի>>,<<երանի ես չանեի>> և այլ նմանատիպ արտահայտություներ մենք լսում ենք ամեն օր։ Ունեն այս խոսքերը արժեք, թե՞ ոչ չգիտեմ, բայց մի բան գիտեմ հաստատ՝ մենակ երանի ասելով մենք ոչ մի տեղ չենք հասնի։Եթե զղջում ես անցյալի սխալների համար, ապա ուղղիր այն գործով ,ոչ թե ասա երանի։Եթե ունես երազանք, դարձրու այն նպատակ և իրագործիր այն։Բայց այս ամենին հակառակ «երանի»բառը շատ կարևոր է։Եկեք բացատրեմ ինչու։«Երանի» բառը ուղիղ համեմատական է երազելուն,իսկ առանց երազանք չկա նպատակ, առանց նպատակ չկա աշխարհ։Այսսեղ շատ կարևոր է հասկանալ, որ ամեն ինչ գեղեցիկ է չափի մեջ։Երազեք,ստեղծագործեք,դրեք նպասակներ և իրագործեք դրանք և ամենակարևորն է,հիշե՛ք անհնարին ոչինչ չկա, եթե կա ցանկություն։

գրականություն

Երանի ես

<<Երանի ես սա>>,<<երանի ես դա>>,<<երանի ես կարողանայի>>,<<երանի ես չանեի>> և այլ նմանատիպ արտահայտություներ մենք լսում ենք ամեն օր։ Ունեն այս խոսքերը արժեք, թե՞ ոչ, չգիտեմ, բայց մի բան գիտեմ հաստատ՝ մենակ երանի ասելով մենք ոչ մի տեղ չենք հասնի։Եթե զղջում ես անցյալի սխալների համար, ապա ուղղիր այն գործով ,ոչ թե երանի ասելով։Եթե ունես երազանք, դարձրու այն նպատակ և իրագործիր այն։Բայց այս ամենին հակառակ «երանի»բառը շատ կարևոր է։Եկեք բացատրեմ ինչու։«Երանի» բառը ուղիղ համեմատական է երազելուն,իսկ առանց երազանք չկա նպատակ, առանց նպատակ չկա աշխարհ։Այստեղ շատ կարևոր է հասկանալ, որ ամեն ինչ գեղեցիկ է չափի մեջ։Երազեք,ստեղծագործեք,դրեք նպատակներ և իրագործեք դրանք և ամենակարևորն է,հիշե՛ք անհնարին ոչինչ չկա, եթե կա ցանկություն։